Bases de dados nas áreas de Psicologia, Serviço Social, Administração Hospitalar

Portal Periódicos CAPESA CAPES está disponibilizando para avaliação cinco bases de dados voltadas para área médica, incluindo Psicologia, Serviço Social e Administração Hospitalar.
As bases poderão ser acessadas e avaliadas até 31/10/2009.

No site da Biblioteca, em Avaliaçoes Novas Bases de Dados, estas informações estarão disponíveis durante todo o período de trial, incluindo os links para acesso e formulário de avaliação.

Lembramos que os formulários recebidos são encaminhados à CAPES, sem informações de nome e email, para que tenha subsídios para inclusão ou não de novos recursos no Portal.

Não deixe de participar desta seleção, envie seus comentários ou utilize o formulário de avaliação.

• ProQuest Psychology Journals
    With complete full-text coverage from top psychology and related publications, this database meets the needs of both students and mental-health professionals. Formulário de avaliação.
  •  ProQuest Health Management
    Find complete, full-text information from leading publications covering all aspects of health administration, including public health and safety, hospitals, finance, personnel management, insurance, population studies, labor relations and law. Formulário de avaliação.
  •  ProQuest Health and Medical Complete
    Designed to serve a wide range of people who need health information — from hospital administrators to medical professionals to consumers. The database provides coverage from leading health journals and essential medical journals in key medical specialties. Formulário de avaliação.
  •  ProQuest Family Health
    Find complete, full-text information from covering numerous aspects of family health from sports injuries to women’s health, from food and nutrition to midwifery, from eye care to dentistry. Formulário de avaliação.
  •  Nursing & Allied Health Source
    Search full-text journals and dissertations in ProQuest Nursing & Allied Health Source alongside Systematic Reviews, Evidence Summaries, and Best Practice Information Sheets from the renowned Joanna Briggs Institute. Formulário de avaliação.